feyzaatasever Doktor çok vahim durumda dedi çok uzgunum zaten sut alerjisi istahsız. Ne olacak böyle….
Hulya22 feyzaatasever vahim ? Yani kötü cümle kurmuş sıkma sen canını çocuk bu kilo alır verir evet alerjikse zor gerçekten sadece süte mi alerjisi var ? Benim oğlumunda vardı hala var gerçi 4 yaşında alerjik çocuklar biraz yavaş kilo alırlar alerji testi yine yaptırın siz bence birde evet takviye kullanın
H12345 feyzaatasever 19 aylık 10 kilo. Ama hiç dert etmiyorum …yemesi guzel bana göre ama hareketli sindiriyor. Hiç dert etmiyorum çünkü çok sükut sağlığı yerinde. Sağlık sorunu yoksa dert etmeyin. Çocuklar cicek gibiler bi anda solup bir anda açılıyor lar. Allah başka dert vermesin canim
feyzaatasever SaricivcivAnnesi4 ne gibi mesela bişe demedi doktor multi fibre mama verdi içmiyor onu da
Deletedmom5284 Durum vahim ne alaka ya o kadarda kötü değil saçmalamasın allasen takma sen üzülme Karamürver şurubu karadut özü bunlardan al içir çok güzel iştah yapıyor Balık yağınıda unutma, her gün bir öğün karbonhidrat besle, makarna yedir mantı yedir toparlar
Gulenay1234 feyzaatasever inşallah kilo alır bi rahatsızlığı vs yok değil mi yorumları okuyamadım kusura bakmayın doktorunuz ne diyor peki takviye vs önerdi mi bu arada üzülmeyin benim kızım da zayıf 7 aylık ama hareketli ondan kilo tutmuyo yese de çocuk bu alır da verir de sen üzülme
Busra7125 feyzaatasever 18. Aya gircez 9.400 raporli mama kullanıyoruz gene fayda etmiyor aşiya gidecegim zaman muayene de ettircen kanlariina bakitcam hiç bir şey yediremiyorum
Rumus1 feyzaatasever üzülmeyin bende küçüken çok zayıftım benim kuzularda bana cekti çok zayıflar şimdi zayıflamaya çalısiyorum sağlıklı olsunlar büyüdükçe alırlar merak etmeyin
Prensimmm52 feyzaatasever kız neresi vahim benim oğlum 2.5 yaşında daha 3 ay öncesine kadar yani 27 aylığa kadar 11 kilo bile değildi bana doktorumuz bıldırcın yumurtası bal ceviz ver sütle birlikte akşamları dedi sütün içine katıyorum şuan 14 kilo oğlum iştahı açıldı ağzına lokma yemek koyamazdım şimdi maşallah her şeyi yiyor
Alyase Prensimmm52 tam olarak nasıl yaptığınızı rica etsem yazabilir misiniz ilk defa duydum çünkü benim kızımda zayıf 😕
Prensimmm52 Birdunyagezegen Evet şimdi bıraktım hafta da 1 2 kere veriyorum iştahı iyi kan değerleri güzel dedi doktor