Bende hurafelere inanmıyorum. Ama bunu şuna bağlıyorum. İnsan 40lıyken Doğumun verdiği yorgunluk , uykusuzluk bi yandan da Bebek derken bitkin düşüyor . Üstüne bide lohusa gerginliği ekleniyor . Bu yüzden bence dengesi sarsıldığı için eskiler böyle bakmak yerine olmayan hurafe uydurmuşlar . Ben tek kalır mıydım kalmazdım. Bana yardım Etsin vs diye yanıma annemi falan çağırırdım çünkü ben zora gelemiyorum 😂😂.