Enesmuazannesi61- o kadar zor bir süreç ki gerçekten hele birde teksen eşim gece gündüz çalışıyordu bir gün bile evde kalmıyordu ailem şehir dışında yaşıyordu ve bebeğim kolikti. Şükür ilk günlere göre daha iyiyim 4 ay 16 günlük kızım ve fırsat buldukça temiz hava almak için dışarı çıkıyorum ve çok şükür eşimin çalışma saatleri düzene girdi haftada 2 günde olsa yanımda oluyor. Bana en iyi gelen şey eşimle bol bol zaman geçirip kızımızı dışarı çıkarmak oldu. Yine de çok zor bir süreç ama bu şekilde kafa dağıtmak iyi geliyor. Şimdide dişinden dolayı çok huzursuz biri bitmeden biri başlıyor. Sizin yakınınızda aileniz varsa 2-3 saatliğine de olsa bebeğinizi bırakın hava alın, eşinizle daha çok zaman geçirin birazda olsa iyi gelir.