Kizlar bebegimi bugun babasinin isyerine goturdum. Kimi gorduyse odu patladi aglama krizine girdi. Kalabalik bi ortamdi sesten mi korktu acaba dicem ama.eve geldik.ara ara.yine agliyo. Doktor erken dis cikaracak demisti onun belirtisi boyle mi oluyo :/ cok uzuluyorum.aglayinca 😔