Slyshn islam_sena süt sağın sürekli makine ile yatmadan önce de mutlaka sağın gelmese bile makinenin çekme işlemi yapması önemli bol su için yeniden gelir pozitif düşünün kesildi demeyin süt gelecek deyin endişeye düşmeyin niyagara şelalesi gibi gelir hemde bu Allah vergisi. Ama öyle menem birşey ki şüpheye düştüğün anda kesiliyor iki çocuk büyüttüm ikisi de emdiler mama vermedim dediklerimi yaparsanız sütünüz yine gelecektir. Rahat tutamıyorsa aventin silikon göğüs ucuyla tutturun
SSMU islam_sena bestlakk ve solgar dene istersen sut arttirici birde tahin. Bende cok ise yaradi. Ayrica sutun kesilmez stres yapma bosuna. Sutumuz hep var stres yapma kendine inan gelecek de..
Kurtlarkuslaralemi Busraslan5 peşin hükümlü konuşmadım bende yaşadığımı belirttim siz nasıl farklı birşey yaşadığınızı belirttiyseniz.
Medihaaa islam_sena sık sık emzirmelisiniz. İnanın geri geliyor süt. Bide beslenmenize çok dikkat edin tahin helvası, tahin, bulgur pilavı tüketin ve Galactago diye bir damla var süt arttırıcı mutlaka bu damlayı deneyin. Eminim faydasını göreceksiniz.
Uzayiko Kurtlarkuslaralemi bende bir sorun olmadı 2,5-3 aydır hem emziriyorum hem avent biberonla mama veriyorum çok şükür bir sorun yok.her bebek farklı bence kesin konuşmamak lazım
Kurtlarkuslaralemi Uzayiko kendi yaşadığım sorunu anlattım. Sen yaşamamışsın ne güzel devam et o zaman. Ama yüzde 80 kısım ben gibi teşekkürler