Iklimasu ben 40 ı çıkana kadar 2-3 saate bir emzirdim uyanmadı zamanda uyandırıp emzirdim.40 ı çıkınca 5-6 saat sonra uyanmaya başladı yani o kadar süre aç kalabiliyordu doktora sordum normal olabilir dedi artık kan şekeri de düşmez dedi.şimdi 4,5 aylığız 7-8 saat uyanmadığı oluyor.