İyi geceler herkese daha önceki postlarıma bakanlar sürecimi bilir kısacası sormak istediğim şu bebeğim 3 ay 5 günlük ve inanılmaz huysuz keyifsiz meme emmek istemiyor dayanamayıp biberon verdim onu da kabul etmiyor beni emme zaten yok. Bu süreçten önce de emme süresi max 5 dk idi şuan o bile yok uykuda veriyorum 2 kere çekip ağlıyor uyanıyor bu süreç geçici mi