Başka bir başlık altına yazdım,çok güzel yorumlar var,benim kiz hiç bana sevgi ya da bağlılık gösteren hareketlerde bulunmuyor,kimisininki opuyormus,guluyormus,gelip sarılıp yaslaniuormus falan ,biz de hiç öyle şeyler yok bende bir sorun mu var acaba dersiniz, bağlılığı gelistirememis olabilir miyim sizce?