Bayanlar merhaba 47 günlük anneyim:) bebeğimin gazı çok oluyordu saatlerce sırta pıt pıt yapıyorduk hemşiremiz de kimyon otu ve rezene önerdi. Mucizevi şekilde kolayca çıkarıyor sevdim ben bu durumu 😂 3 bardak günde iki tatlı kaşığı rezene bir tatlı kaşığı kimyon tohumu ile demleyip içiyorum çok şükür bana çok yardımcı oldu. Bilmeyeniniz denemeyesiniz varsa deneyin derim. Gaz çok zor çünkü