1234mehmetalp Slm arkadaşlar. Sezeryan sonrası göbeğim kaldi.3.doğum gördükçe psikolojimi etkiliyor. Neler yapıyorsunuz. Bu arada doğum yapalı 1bućuk ay oldu.
1234mehmetalp 1Sosyalanne Takmıyorum. Dikişlerim açılmıştı korktum takamadım. Şimdi başlasam faydası olur mu acaba. Bir buçuk aylığız.Bu arada sizde işe yaradımî korse
1234mehmetalp 1Sosyalanne Evet doktorum takmamı söyledi ama ben takamadım. Yeni takmaya başladım İnşallah faydası olur
Seymaemre-asya34 1Sosyalanne Benim Dr 40 çıkınca tak dedi ne zmn gdeck merelak edyrm takma dedi bana korseli görünce kontrolde
1234mehmetalp Seymaemre-asya34 Ben kırkım çıkınca takmak istedim ama ağrı yaptı takamadım.Şimdi takmaya başladınız mı