Bebeğim 4 ay 2 günlük. Yaklaşık 2 aydır beslenmede sıkıntı yaşıyoruz. 1 ay önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdik iştah gitmişti düzelince bir müddet rahatladık fakat asla tam anlamıyla istah problemini aşamıyoruz. Sütümü sağarak veriyorum sagdıgım sütleri buzluga koyuyorum ama bebeğim zorla içiyor. Sağmak zaten çok zor iken bi de bebeğim içmeyince sağmaya hevesim kalmıyor bu süreç beni çok yıprattı psikolojik olarak çok kötü durumdayım. Mama başlayayım süt mama şeklinde devam etsin dedim mama da almıyor. Bu 4.ay atağı ise bu kadar uzun sürmesi normal mi? Mamayı nasıl sevdirebilirim kızıma?