MybabySK Nemli kalmasın orayı sürekli kurula hatta imkanın varsa evin sıcaksa aç yat sabaha hafiflediğini görürsün :) travazol yeşil bi krem içine sürebilirsin anında rahatlatır
Rainyellow MybabySK valla yatarım o derece fenayım şuan😣😅 Travazol bulamadım zalain diye krem var evde oda mantar içinmiş sanırım ama bir netten bakıyım
MybabySK Rainyellow benim bebeğimin kasığı mantar olduğunda kullanıyoruz mantar kremi ama vajinaya sürülüyor mu bilmiyorum
Rainyellow Sevimliannee teşekkür ederim 🙏 evde enterogermina probiyotiğim var onu içiyim o zaman sabahları aç karnına yazıyor ama şimdi içsem sorun olur mu
Rainyellow Sevimliannee O bebeğiminkiymiş benimkinin üzerinde birşey yazmıyor içtim hayırlısı artık inş sabaha kaşıntısız uyanabilirim 😳
Sevimliannee Rainyellow ilk içmede inşallah etki eder ama biraz kullan yinede. Yarın imkanın varsa eczaneye sor yinede ama genelde travazol veriyolar onuda kullan. Krem kasıntıyı da keser. Gecmiş olsun🥰
Yazmiramm Rainyellow travozol al anında keser ve temiz tut surekli temizim desen bile vajinanin kendi ni temizleme özelliği olduğu için diskolara birike biliyor bakteri üretimi sağlıyor direk ilacı sür bitecektir
Mavi-64 Rainyellow hemen çözüm istiyorsan en azından doktora gidene kadar yoğurt bayağı hafifletiyo eğer ilaç istiyorsan da fitil kullanmanı öneririm benimki fitil ile geçti adı da Gyno-Lomexin 600 mg