Kizlar sicakligini kontrol ederken baktim tadi asiri igrenc iki cesit mama kullaniyor ikiside cok fena bozuk mu acaba diyorum ama tarihleri baya var ustelik yeni aldim neden bu sekilde kokuyor anlamiyorum 🤔 Birde bu sekilde mamalari çesit çesit kullanabiliyor muyuz acaba ? Ben iki çeşit kullaniyorum sorun olmaz degil mi ?