Gzmk Hanımlar doğum yapalı 23 gün oluyor sezaryen oldum. Doktorum kontrolden 20Gün sonra korse takmamı söyledi, bu kademeli olanlardan bugün 16. Gün sizin kullanıp memnun kaldığınız etkisini gördüğünüz korse var mı?
neslicanben Gzmk benim de 1 ay oldu ama korse kullanamıyorum ya acayip darladı beni çıldırıcam kocaman sarkık da bir göbek kaldı 🥴
Aselimmm47 Gzmk ben yamuna aldın kullanamadım çok daraldı beni açıkçası. Ama geçenler de woltnat ın korse sini gördüm baya övülmüştü şimdi aklım olsa onu alırdım büyük ihtimalle.
annelikhalii Gzmk valla ne yapın edin takın korse 2 sezeryan dogum geçirdim kaliteli korse almadılar kilot korse olsa bile takardim eski tip almislardi tam dikislerin üstüne geliyodu taktığımda canim aciyodu takamadim son dogumumdan 2 sene geçti bir aydır diyet spor yapıyorum 88 cm den 75 cme kadar inceltebildim ancak göbeğimi dahada devam edicem 1 ay öncesine kadar hala 6 aylik hamile gibi duruyordum
Canada10 Gzmk hepsini denedim yamuna termal tayt almıştım ben yüksek bel en verimli ve en faydalı o oldu. Bacak popo alt karın göbek hepsini sarıyor 😁 ya yamuna alın ya da northx diye bir marka var onu kullananlarda çok memnun ve şuan kampanyalı tayt alana korse mi ne hediyesi var ayrıca değerlendirin derim ☺️
Gzmk neslicanben bende kalsın istemiyorum s bedenden l bedene çıktım resmen 😣😣😣 dayanıp takmak istiyorum bakalım
Gzmk Aselimmm47 yorumlara aldanarak yamuna s beden aldım kapanmayı bırak sadece belim icin almışım gibi oldu 😂iade edip bir beden büyük alayım dedim trendyoldan onada zam geldi 😂 param yatsın başka korse bakıcam
Slmm2006 Aselimmm47 yamuna ben doğumdan 3 ay sonra kullandım. 4 cm anca inceltti.hala zor takıyorum ama incelmiyor artık . Onun için takmaktan vazgeçtim.bi küçük bedenini almadım
Canada10 Gzmk https://www.northexx.com/ Bunda kampanya var canım ve memnuniyet yüksek değerlendir bence. Şuan alacak olsam bende bunu denerdim.☺️
Canada10 Gzmk ama doğumdan sonra en mantıklı korse tayt korse bence👌🏻Angel Lohusa korse almıştım başta hiçbir işe yaramıyor çöp resmen sıkmıyor bile sonra sadece bel ve göbek bölgesi için olanlardan aldım onlarda alt karını toplamıyor ve yukarı katlandı silikonlu olmasına rağmen en son 2 yıl önce işte 150₺ yamuna tayt almıştım her gün 8 saat üzerimde tuttum ev işimi onunla yaptım hatta yürüyüşe bile çıktım giyip inanılmaz terletiyor zaten su gibi oluyor heryerin onunla eski kilomun bile altına indim ☺️
Gzmk Canada10 kampanyalı northex korseden aldım bakalım denemek için sabırsızlanıyorum baldırım falan aldı basını gitti 😅hepsini bi toparlamam lazım o yüzden tayt korse bencede en mantıklısı
Canada10 Gzmk inşallah memnun kalır fayda görürsün canım 🤗 gelince yazarmısın yine kalitesi dokusu falan üstte duruşu falan nasıl bende çok merak ediyorum onu da 🙊😁
Tgul Gzmk sezaryen olalı 4 ay oldu hala korsesiz uzun süre ayakta kalinca karın kaslarım geriliyor ve ağrı yapıyor malesef istemesem de korse takmak zorunda kalıyorum
Gzmk Canada10 canım ya taytım geldi ama öyle bi toparlayıcılıgı yok kademeli korseler daha iyi kesinlikle iade etme hakkım olsa ederdim kesinlikle sadece bacağımı topluyor göbeğime istediğim toplamayı maalesef vermedi şimdi bide yamuna korse alıcam ikisinide kullanırım