Eylulikranin_annesi benim kızım da tam 2,5 aylıkken yatarak tedavi gördü üç gün. Hatta 4. Ayda yine tekrarladı. Bu sefer evde antibiyotik kullandık. Çok küçük olduğu için hastanede tedavi olması daha iyi. Mutlaka böbrek ultrasonu da bakarlar zaten. Kızım şu an 10 aylık. İki ayda bir Nefroloji görüyor, tahlil yapılıyor. Çok zorda kalmadıkça islak mendil kullanmayın. Geçiyor merak etmeyin.