YadeeeeeAsel öncelikle maşallah demeyi unuttum kusura bakmayın ewet hep böyleydi uyumayı sewmeyen kolik bir bebeğim war ilk günlere göre şükür iyiyz 3 ay markete bile gdemedm ağlama krizlerne gtyodu memede sakinlşyrdu ve inanın 3 ay kucağmda bebeğimle birlkte oturur pozisyonda uyudm sürekli emziriyodm çünkü İnş sizin bebiş hep böyle dewam eder çokta dillendirmryn lütfen nazar değmesin 😍😚☺️