Ayseee27 üzülmeyin inanın bana bende 2,5yasında 8,5kg ve boyum çok kısa olduğunu yazıyor karnemde şuan boyum 1,65 ve zayıflamaya çalışıyorum 11yasındaki oğlum çok zayıftı bebeken şimdi 43kg 4yaşında oğlum 13,5kg 14aylık oğlum 8,5kg onlarda zayıf büyüdükçe alacaklar yeterki sağlıklı olsunlar