Arkadaş bu nedir artık böyle ya vallahi delirecem. Kurtulamıyoruz öksürük balgam ateş. 3 ay bitti kreşe başlayalı hep bu şekilde. Az önce yine ateşlendi bir anda iyiyken. Ağlıycam artık sinirimden. Öksürüğü bitmiyor balgamı atamıyor kulağa vuruyor. Geçen ay 3 kez doktora gittim bununla ilgili. Antibiyotik de kullandı yok yok yine trkrarlıyor. Ne olacak böyle günah çocuğa valla 😔