sinanurknby o kadar özeniyorum ki düzeni olan bebeklere, herşey saatinde tık tık.. bizde ne beslenme düzeni var ne uyku düzeni , iki uyanık kalsa sakin dursa diye 50 takla atıyoruz, uyanıkken de asla durmuyor sürekli ağlıyor hep bi action hali yani :( 27 yaşındayım 47 hissediyorum resmen