Geçen balgamlı öksürük için doktora götürmüştüm ciğerlerini dinleyip temiz dedi ilaç yazmadı. Bugün yine götürdüm yine dinledi yine temiz dedi antibiyotik ve balgam söktürücü verdi sabah akşam. Akşam verdiğim balgam söktürücü çocuğun öksürüğünü iyice artırdı mı zaten öksürük akşamları iyice azar mı benim bebeğim emzik emmek istiyo burnu tıkalı ememiyo mama içmek istiyo burnu tıkalı içemiyo ağlama krizine girdi ağlamaktan kustu. Aldım acile götürdüm hemen burnunu temizlediler ama eve girdik yine tıkandı burnu. Mal gibi gidip küçücük bi buhar makinesi almıştım bi halta yaramıyo niye öyle yaptıysam. Yarın gidip adam akıllı bi buhar makinesi alcam. Allahım çok zor ya kimseye yaşatma ya vallaha ilk defa bu kadar yoğun bi şekilde çocuk yapmasaydım keşke dedim. Bitik durumdayım nolur iyileşsin bebeğim artık 😭😭😭😭