Kızım 2 yasinda ciddi bir makat çatlağı vardi tedavi ettirdik kremler oturma banyolari vs çok sancılı bi surecti sırtıma çıkarak tuvaletini yapiyodu bez kullanıyoruz hala bu arada tuvalet eğitimin başlayamadık bu sorunu çözemeden cocuk cerrahisine gittik makat çatlağı gecti o süre zarfında doktor lavman verdi 3 4 günde bir kaka yapiyodu katı olmasın diye simdi kakasını tutuyor yapmak istemiyor korktuğu için ne yaptıysam olmadı hamileyim bide çok yıprandım bebeğine bez takıyorum salca tarzi bisey sürüyorum bebeğin bezine bak yapmis kakasını diyorum altını temizliyoruz beraber korkutmadan çözmeye çalışıyorum kayisi suyu vs duphlac da iciriyoruz ama yok ısrarla yapmıyor esim çok üstüne gidiyor yap tuvaletini sunu alayım bunu alayım vs çok baskı kuruyo ne dediysem dinletemedim hatta pedagoga gitmeliyiz dedim sacmlama dedi 3 gün yapmayınca biniyo tepeme lavman yap diye lavmandan da korkuyo istemiyor sürekli lavmanla da yapsin istemiyorum ama tuttuğu için kaka da katılasiyor çevre baskısı da çok bunaldım sürekli onu yedir tutamaz zeytinyağı için ishal olur vs çok yoruldum zeytinyag cozse işimi niye doktora gideyim ben yetersiz veriyomusum zeytinyağını yeterli versem yaparmış bilmem ne çok yoruldum ne olur bu konuda tecrübesi olan varsa yardım etsin denemedim şey kalmadı tıkandım burda