Bisracinarkartal taze anne selam olsun bebeğin hayırlı olsun. Yenidoğan döneminde ilk 40 gün bebeğinizi 1,5-2 saatte bir emzirin ve meme de 1 saat bile kalır neden çünkü memede uyur siz yutkunmasını takip edin memede uyursa uyandırın yorulduğu için uyuyor o emerken yoruluyor çünkü. Ve sizi istediği için de aranır kokunuzu ister. Doyduğunu günlük çişli bez sayısı takip edin ilk 60 güne kadar 6 bez 60 günden sonra 4 çişli bez yeterli. Bir de ilk 60 gün 2-3 saatte bir çiş yapmalı. Aslında emzik verilebilir bende verdim ama ilk 1 ay vermeyin çünkü hemen yoruluyor sizi emebilmesi için güce ihtiyacı var emziğe o enerjiyi harcamasın ve midesi kiraz çekirdeği kadar o yüzden aç diye düşünmeyin doymadığından uzun kalmıyor memede