Kızlar dün 3 aylık bebeği döven adamın videosunu izledim, etkisinden çıkamıyorum. Sizi de üzmek istemiyorum hatırlatıp kusura bakmayın ama kafayı yiyecek gibiyim. Normal hayata odaklanamıyorum. Oğlumu her kucağıma aldığımda aklıma geliyor, patlayacak gibiyim. İçim soğumuyor, o adamın cezasını çekmesini istiyorum. Bugün de vefat eden Elif Ada bebek, ah ah. Hiçbir haber de bulamıyorum, tutuklandılar mı ne oldu o canilere!!! Annelerinin röportajlarını izlerken bile kötü oluyorum, diyordu ki annesi kolları mordu bebeğimin ama konduramıyorum dövdüğüne en son gözlerimle gördüm inandım. Biz tek bir morluk bile görsek koşarız hastaneye ihtimal vermezsen bile aa ne oldu niye mor diye gider doktora danışırsın. Evlat bu ya!!! Bugün ikinci gün ama benim midemde top gibi duruyor bu şey. Hep aklıma geliyor!