Bebeğim 5,5 aylık şu an, ocean d vitamini kullandığım için doktorum aynı markanın demir ilacını yani microfer’i kullanabilirsiniz dedi bende onu aldım. Kızım doğduğundan beri çok kusan bir bebek değil, arada fazlasını çıkartır ama sık sık kusmazdı ta ki 4,5 aylıktan beri. Demir ilacı genellikle kabız yaptığından buna hazırlıklıydım, bağırsakları rahatlasın diye bir gün verip bir gün vermiyordum dün vermemiştim kusma yaşamadık bugün ilacı verdim hemen arkasına kusmalar başlayınca demir ilacından olabileceğini düşündüm.
Ocean microfer demir ilacı kullanıp benzer sorunu yaşayan var mı?