AtlasBebekk normal muayene olup 40 gün sonra kontrol için girmek olsa haklısınız ama bu doğum. Doğum da 40 gün sonra kontrol yapıyor sadece muayenelik durum yok. Mesela benim doktorum hangi gün nöbetçi olduğunu söyledi o gün akşam gideceğim randevu almadan. Hastane bunu kabul etmiyorsa hakkınızı arayın çünkü zorunlu. Bebek için de 2. Kontrole gittiğimde kimliği çıkmıştı sistemde farklı gözüktüğü için ödeme yaptık başta. Doktorumuz uyardı bu bir kontrol değil bilgilendirmenizi yapıyorum ödemenizi iade etsinler dedi.