SEDANURRRR Kızım uykudayken sürekli hareket ediyor ıkınıyor gerneşiyor elini kolunu hiç sabit tutmuyor 🤦🏻♀️Bu durumu yaşayan var mı 1,5 aylık
Gizemmm22 SEDANURRRR Oğlum 2 aylık aynı durum bizdede var canım kollarını battaniyeyle sarıyorum bu sefer çığlık atıyor uyanıyor😁😁😁
ozlemm47347 SEDANURRRR ben kundaklayıp öyle yatırıyorum yoksa hareketten uzun uyuya kalmaz benim bebeğim de kundak yapmayınca çok hareket ediyordu hemen uyanıyordu bu şekil daha iyi uyutuyorum
SEDANURRRR Gizemmm22 bizimkide öyle sadece bacaklarını kundak yapabiliyorum kollarını koyunca ortalığı yıkıyo 🤦🏻♀️😂