Yildiz3324 16 aylık kızım koşarken burnunun üstüne düştü.Parkeye çarptı burnunu herhangi bir morarma veya kanama yok aglamiyorda acile götürmemize gerek var mı? İlk çocuğum deneyimim yok cevap verirseniz sevinirim
EtiPetito Yildiz3324 yani koşarken çok sert düşmemiştir muhtemelen. Nasıl bi şekilde düştü? Hemen her bebek bunu yaşıyor çünkü
Haylazbaby Yildiz3324 bence götürmenizde fayda var ne olur ne olmaz . En azından içiniz rahat eder. Çok geçmiş olsun
Kurtlarkuslaralemi Yildiz3324 birşey olmaz merak etmeyin düşe kalka büyüyecekler. Her hangi bi bayılma gözde kayma uyku hali yada bilinç kaybı yoksa gerek yok.
Yildiz3324 EtiPetito biraz hızlı kosuyordu birden düştü anlamadım burnunun üstüne 1 dj falan ağladı sonra gayet normale döndü Cok teşekkür ederim
Yildiz3324 Haylazbaby Cok teşekkür ederim herhangi bir bulgu yok Allah’tan sadece burnunu vurdu çok sağ olun
Yildiz3324 Kurtlarkuslaralemi dediğiniz hiç bir bulgu yok sadece burnunu çarptı 1 dj falan ağladı normale döndü çok teşekkür ederim
Uykusuzbebe Yildiz3324 en azından bir saat uyutmasaydınız düşmelerde o sekilde önem almak için inş birşeyi yoktur minigin
Yildiz3324 Uykusuzbebe Cok teşekkür ederim 1 saat geçti üstünden.Ya gezmedeydik bir anda oldu yetişemedim normale dönünce uyudu ama yanımızda yatiricaz bugün
Uykusuzbebe Yildiz3324 kusma olursa endişelenin ama birşey olmaz merak etmeyin oluyor minikler hiç durmuyor maalesef ☹️