Bebekbabyy premiumdan sonra Sleepy’ye geçmeniz çok zor. Bez size kazık gibi gelecektir. Ben bio natural ile başladım ve 3,5 ay devam ettim. Doğal olduğu için tercih etmiştim ve güzel bir şey kullanıyorum sanıyordum. Pişik de yaşamamıştım, taşmalardan dolayı primaya geçtim. Denemek için hem aktif hem premium aldım. İnanamadım 🤯 Sleepy çok kötüymüş. Alternatifi hangi bez bilmiyorum ama Sleepy değil. Bir yakınım primadan miniese geçti. Aynı Prima gibi diyor.