Azra12345678 Bu nasıl bir caniliktik bir anne oz evladına bunu nasıl yapar aklım almıyor Yozgat’a bir anne 1 aylık oğlunu önce kesip sonra sobada yakmış Allah böyle insanları kahreden inşallah bir an önce idam gelir
Oglumunannesiyim Azra12345678 Yeterin artık gerçekten bu kaçıncı post bizde biliyoruz bu olayı ama sürekli sürekli paylaşmak da bişey vermiyor lütfen paylaşmayın artık elden bişey gelmiyor Allah’ım fırsat vermesin öyle insanlara bebekleri korusun allhim diye dua edin arkadaşlar dahada üzülüyoruz
Oglumunannesiyim Azra12345678 Yeterince açıldı zaten post herkezin tek tek açmasına gerek yok hassas insanlar vardır aramızda onların üzüntüden sütü kesilse daha mı iyi
FHKK Azra12345678 anasayfa bu olay ile dolu zaten ekstra posta gerek yok bizler de üzülüyoruz Allah belasını versin yapanın yapacak olanın felç olsunlar lanet olsun artık ağzımı iyice bozucam ya