Kanka öncelikle iyi akşamlar canım. Benim oğlum şuan 8 aylık ve biz 7 aylıkken yaptırdık sünneti benim için çok zorlu geçti çünkü dönmek istedi döndürmedim örümcekte gezmek istedi bindiremedim 10 gün kadar onun için çok zorlandım. Yapışma durumuna gelirsek doktor zaten sıkı sıkı tembihliyor hergün çocuğu ılık suya oturtup pipisinin derisini ileri geri yapman gerekiyor ve arkasından güzelce kurulayıp krem sürüp karton bardak koyuyorsun