Merhabalar güzel anneler,
Bebeğim (Kız) 4 Aralık itibari ile 6. Aylık olacak allahın izniyle. Fakat hala yüzüstü durma konusunda problem yaşıyoruz. Bu durumu yaşayan var mı ? Varsa nasıl bir çözüm yolu buldunuz?? Önerilerinizi beklemekteyim.
Sevgiler..