Kızlar kafama çok takıldı kızım 8 aylık ve bıngıldağı açık hala baş kısmı açık hala biraz doktora gösterdik gelişiminde bir sıkıntı yok fakat dikkat edin dediler d vitamini verdiler sağlık ocaklarınınki verildi önceden düzenli kullanmadım kızım verirken ağlıyordu diye pek üstüne düşmedim doktor ondandır dedi sizin bebeklerde kaçıncı ayda kapandı sizce korkmalı mıyım