Merhabalar oğlum bugun 2. Doz bexero menenjit aşısını oldu.Doktorumuz 6 saatte bir dolven ver dedi verdik.Şu an ateşi 38.5 duş aldırınca düştü şimdi yenisen yükseldi.Extradan calpol verdik doktorun önerisi üzerine.Şimdi bebeğim uyudu,ama mızırdanıyor 😞 Devamlı ateşini ölçüyoruz.Var mı aranızda bununun benzeri bir durum yaşayan.