3 ay 17 günlük kızım doğduğundan beri kucaktan inmiyor. Süpürgeyi falan kucağımda yapıyorum. Bir de yüzü illaki diğer tarafa doğru bakacak asla oturmayacaksın ve aynı odada aynı yerde sabit durmayacaksın odadan bile sıkılıp değiştirmek istiyor ortamı sürekli yeni şeyler görmek istiyor. Hatta bir gece hiç unutmam o kadar çok ağladı ki ne yapacağımızı şaşırdık. Şapkasını taktım battaniyeyi sardım balkona çıkarttım anında sustu. 3 aylık bebek bunu nerden anlıyor ben bilmiyorum. Yada ben Bi yerde Bi yanlışlık mı yapıyorum ne yapmam lazım asla bilmiyorum. Ben de onun istediğini yapıyorum. Bırak ağlar ağlar susar diyolar ama daha da çok yükseltiyor ağlamayı