Bebegimm1 ikicocukannesi__ bu onerdikleriniz de zaten pahalli malesef.ben hip den bebelac gold a gectim uzun suredir kullaniyorum 1 ayda 900+900 2 kutu bitiyor ayda 250 tl veriyorum sizde bi deneyin derim belki bebeginize yarar
Elfydr ikicocukannesi__ aptamil 1 yas sonrası devam sütü kullanıyordum en son gelen zamdan sonra bebelac a geçtim. Ama benim kızım 15 aylik . Sadece gece ve sabah 1 defa iciyor. O yuzdrn bebelac in da bir zararını görmedim.
Periii13 Ben de hipp kullanıyorum, birkaç market gezdim bulamadım. Mecbur Aptamil aldım. Bir zararını görmedim. Bilmiyorum. Gerçekten çok pahalı ya 😕
ikicocukannesi__ Periii13 sürekli zam geliyor anlamadım bebeğim çok fazla gazlı değil ama kısması falan var korkuyorum daha kötü olur diyede nolcak böyle bilmiyorum 😒
Akinbebek İlk 6 ay hipp kullandımm sonra aptamile geçtimm hiçbir sıkıntı olmadı . Smayı da araştırmıştım içeriği değiştiği için kullananlar bile memnun değildi ishal kusma yapıyo yazan çoktu aptamil aldım o yüzden
ikicocukannesi__ Akinbebek içeriğimi değişmiş smanın? Bende gaz kabız yapar korkusu oldu aptamil için kusması falan var bebeğimin arada kaldım hippte aldı başını gidiyor 🙁
ogr_anne93 Akinbebek Bizde de tam tersi aptamil dediklerinizi yaptı.Sma kullanıyoruz hiçbir problemimiz yok
Akinbebek ikicocukannesi__ netten arastırdm baya burdan da açılan postlara bakmıştım değişmiş dış kabı falan değişmişti zaten . İçeriği temiz anne sütüne yakın birsey arıyorsanız hipp ya da aptamil
ikicocukannesi__ Akinbebek ya ozaman devam hipple aptamile biraz daha büyüynce geçebilirim gaz kabızlık yapat diye tedirginim çok duyuyorum yapan var diyeni
ikicocukannesi__ Elfydr büyüdükten sonra sorun olmuyor pek beneğim 2aylık ara ara veriyorum mama enazından 6ay anne sütüne en yakın olanı kullanmak en iyisi
Deletedmom6262 Hipp kusma yaptı Aptamil ishal yaptı diyenler çöktü denemedik smaya geçtik çok iyi gazda yapmıyor
ikicocukannesi__ Deletedmom6262 ogr_anne93 sma deneyebilirim bizde de kusma var maalesef emince daha çok kusuyor
ogr_anne93 ikicocukannesi__ Doğduğundan beri Sma. Bir kere aptamil denedik çocuk mahvoldu ağlamaktan. Resmen fışkırarak kaka yaptı öyle bir ishal oldu ki. Bir daha tövbe. Smadan başka kullanmam
Akinbebek ogr_anne93 bebeğin bünyesiyle de alakalı bu sanırımm . Benim oğlum hippden sonra aptamilde hiç sorun yaşamadı . Sanırım deneyerek görmek her bebek için daha iyi olacak
ikicocukannesi__ Akinbebek evet kimine hipp dokunuyor bizde hiç sorun olmadı ama biraz daha büyüyünce değiştirmek istiyorum denemek lazım dediğiniz gibi