Canım en önemlisi bebeğin emmesi bence benimde 1 2 gün geç geldi göğüslerin yara olunca sakin bırakma emzirmeyi ben 2 gözüm 2 çeşme ağladım ama yinede bırakmadım humana çayları çok iyi geliyo bana onlardan içebilirsin ayrıca soğan bol su bulgur irmik helvasida arttiriyomus ama denemedim daha