Fenty kesinlikle katılıyorum kimisi lohusa olayını tedavi ile atlatıyor, kolay atlatanlar bizde lohusa olduk ne var yani diyolar ama kolay atlatamayanlar oluyo malesef.. Çok şükür sıkıntı yaşamadım ama çok zorlandım bende.. Tabi yinede evladı bıçaklayıp yakmak 🤷♀️bence kadın zaten normal değilmiş lohusalık üstüne tuz biber olmuş