gmzlgzl Benim kızım 3 ay 10 günlük zayıf bir bebek olmasına ragmen 3 numaraya gectik 3 paket bitirdik hatta. Ben indirimdeyken toplu almıştım 2 numara kullanıyorduk elimde kalmasın diye bilerek 3 ve 4 numaradan stok yaptım isterseniz büyük alın çabuk büyüyorlar