edizsmom PrensesimEla bizde hep besik kullanırız ayağımda sallarsamda yatağına koyarım ama gece yatağında bile uyumak istemiyor hep uyanıyor yatağına koydukca
PrensesimEla edizsmom Yanlis yazmışım gündüz döşeğinde yatar besige koymam sadece gece uykusunu beşiğinde uyur yazacaktım 😊