Somoglu ya doktorunuz da bir garip. Bence acilen değiştirin. Benim doktorum benimle uzun yzun konuştu hiçbir sorun olmadığını ilk 3 ay takibin çok önemli olduğunu,kafa çapı büyüdüğünde ekstra röntgen ultrason bunlara gerek olmadığını söyledi. İnterneti araştırma dedi. Ben doktorumla konşmadan önce nerdeyse 3 günlük bebeğimi ameliyat ettirecektim panikle. Sakin olun ve dediğim gibi başka bir çocuk doktoruna görünün tavsiyem. Ve mutlaka baş çevre ölçülerini not edin bir yere. Bu uygulamanın da var ölçüm yeri oraya kaydedin ki her ay kaç cm büyüme olmuş takip edebilin.