Belissimo herşeyden önce bi sakin ol kuzum lohusalık pskolojiside mahvetmiş seni belli gaz sancısı olduğu için belkide uyumuyodur huysuzdur hep kaledion var damla bitkisel eczanelerde var doktoruna sor çoğu doktorda önerimiyomuş zatn ben o damla sayasinde ne gaz sorunumz kaldı ne kaka çok şükür bitkisel bi damlaymış doktor öyle dedi onuda burda bi bayanınn postunda gördümüştm bi dene yavrucak rahatlar inşallah