iyikianneyim61 Yazın eşim iki paket almıştı 1 paket hiç açılmadı diğer pakettende baya var seneye olmaz o bez sanmiyorum merak ettiğim için sorim dedim normal için kullanılır mı acaba 🙄
Vanilya iyikianneyim61 Bende de kaldı iki paket prima. Bir hiç açılmamış birinden de iki tane kullanıldı