Hefe benim oplumda 4aylıkken 8750ydi doğum kilosu da 4300..şimdi 7aylık olduk kilomuz 9750..evet kilonuz biraz fazla ama anne sütüyle obez olunmuyormuş doktorumuz öyle söyledi ztn kilo alımı 5.aydan sonra yavaşlıyor bence hiç dert etmeyin kendinize,harkeetlenince ztn gidicek o kilolar