hifam18__ Kızlar 13 günlük bebeğim var evdeyken nasıl giydirmeliyim 1 tane battaniyeye sarmak yeterli olur mu
Zmrtelz hifam18__ Benim de kızım 13 günlük🥰 Alt üst takım giydiriyorum külotlu çorap üzerinde battaniye ile yatırıyorum
MeryeminAnnsi hifam18__ benimki ocak dogumluydu kar yagmisti.uzun kollu zibin ustune ince takim altina kulotlu corap ve yelek giydiriyodm. Smdi dogsa yelegi ince penye yelek giydirirdm farkli olarak
Zmrtelz hifam18__ Henüz beşiğinde yatırmıyorum kendi oturma odamda kanepenin üstünde bir battaniye iki kat yapıp üzerine çarşafı Normal şekilde üzerine örtüyorum
Zmrtelz hifam18__ Ama diğer odalara götürmem gerekiyor ise o zaman battaniyeye sarıyorum çünkü diğer odalar oturma odama göre daha serin oluyor hep oturma odasında olduğumuz için
hifam18__ Zmrtelz anladım canım benim bebeğim hiç kundak yapılmasından hoşlanmıyor elleri açık olsun istiyor ama açık olunca da kendini uyandırıyor napcam bilemedim
Zmrtelz hifam18__ aynı durum bende de var üzerini örtünce bile mecbur ellerini dışarı bırakıyorum yüzünü de çiziyor ama başka türlü de olmuyor darlanıyor😌
hifam18__ Zmrtelz aynen canım ben eldiven giydiriyorum ama kollarını asla içerde bırakmama izin vermiyor hep kollar eller dışarda olucak zorla çıkartmaya çalışıyor çok cimcimeler😅🥰
hifam18__ MeryeminAnnsi çok cimcime yaa bu kız Allahtan şapka taktırıyor yani ama ellerinin kollarının sıkılmasından hiç hoşnut değil hanımefendi😅