yaramaz_bocegim İnsanlar mi önemli bebeğin mi? Ufacık bebek diş çıkarıyor damaği yariliyor kolay mı bu,tabii ki ağlayacak bagiracak, onlarında bebeği olmuş,onlarda yaşayacak aynısını sonuçta,zaman geçiyor merak etme kreşe gidince bol bol dinlenirsin,🤭 annesini çok seviyor,napsin oda,siz o uyudugunda uyuyup dinlenin,biraz daha büyüdüğünde dışleri çıktığında daha kolay oluyor herşey güven bana,çoğu gitmiş azı kalmış,geçecek sabret 🥰