Bizde 4 ay 10 gunluguz doktorumuz firmul mama ile besinci aya kadar idare edelim sebzelerden vaslim ek gidaya dedi ama bn dimdi ara ara tadimlik veriyorum kaşık mama verebilirsin dedi ise baslicam cunku formül mama icmezse kasik mama ver dedi aldim bklim hngisini icerse deniycem