Minikcivciv27 Bi çok post okudum bu şekilde bende dün açmıştım 8 gün gecikmem var test yaptım negatif .yarın kan vericem yinede içim içimi yiyo görmeyince rahatlayamıycam ne bu kadınların bitmez çilesi 🤦♀️Tam spiral taktırcam ay böyle oldu
Tortilla_ Minikcivciv27 Benimde 3-4 gün gecikti.Dün hastalandım. Korunmasız birliktelik oldu 1 sefer . Düşünmediğimiz için bir stres olmadım değil
Minikcivciv27 Tortilla_ canım deminden beri bakıyorum demekki mevsimden dolayı ben hala olmadım test negatif ama yarın kan testi vercem
Minikcivciv27 Tortilla_ benimde geri çekilme ile oldu spiral taktırcaktım bu ay olsaydım ondan endişelendim ama kadın hastalıkları adı altında postların bi çoğu gecikme
Tortilla_ Minikcivciv27 Mevsimseldir. Bende bitki çayına başladım adet öncesi ona bağlıyorm gecikmeyi