O kadar iştahlı bi bebeğim vardı ki şimdi resmen yemiyor. Nerdeyse 1 aydır et, köfte, balık, tavuk, sebze ağzına sürmedi. Kahvaltısını güzel yapıyor bi tek ondan sonra yok ne öğlen yiyor ne akşam ne de meyve. Bazen elma ya da muz yiyor ama onlarda bitmiyor. Makarna pilav olursa onları bayıla bayıla yiyor ama sürekli onları da yapmak istemiyorum. Siz neler yapıyorsunuz böyle durumlarda? Bu arada 21 aylık ve arka dişleri çıkıyor ona bağlıyorum ama makarna pilav neden yiyor o zaman of kafamda deli sorular. Bu akşam hiç yemek yemedi hiç