Mom52115 Merhaba doğum yapalı 28 gün oldu, sezaryen doğum yapmıştım. Çok göbeğim yok ama toparlasın istiyorum 62 kiloyum. Memnun kaldığınız konserleri yazar mısınız? sevgiler 💕
herseySeninleguzel11 Mom52115 Ben medikal ürün satan bir yerden almıştım . Pahalı markaları da araştırmıştım ama doktorum medikal tavsiye ediyordu. Hem de çok ucuzdu 60 tl mi neydi cırt cırtlı