Ben oğlumda hipp combiyotik mama vermiştim. Yanlış anlaşılmasın emziriyordum ama kaka yapamıyordu. Hipp bağırsakları çalıştıran bi mama o yüzden haftada bir kaç kere veriyordum bu şekilde kakası düzene girdi şükür. İlaç vs. Vermedim zaten küçük bedenine bide ilaç vermek istemedim o yüzden mama ile hallettim